De tijd gaat zo snel.. - Reisverslag uit Pietermaai, Curaçao van Zoë Feith - WaarBenJij.nu De tijd gaat zo snel.. - Reisverslag uit Pietermaai, Curaçao van Zoë Feith - WaarBenJij.nu

De tijd gaat zo snel..

Door: Zoe Feith

Blijf op de hoogte en volg Zoë

07 Mei 2014 | Curaçao, Pietermaai

Bontardi!

De weken vliegen hier echt voorbij, nog zes weken en ik zit weer in het (dan niet meer zo) koude kikkerlandje. Opzich prima getimed dat ik naar Nederland ga als het weer ietsjes warmer is, op dit moment moet ik er eigenlijk nog echt niet aan denken om naar huis te gaan. Hoewel in het eerste twee weken echt even wennen was, voel ik mij nu echt thuis.

In mijn vorige verslag was ik geëindigd bij de BBQ van Sanisale, die op de planning stond. Samen met een huisgenoot van Sander, Sander zelf, Iris, Laura en Jamie boodschappen wezen doen, waarna wij daarna als een race tegen de tijd naar huis zijn gereden. Snel gedoucht en op naar het huis van Sander, waar de BBQ plaats zou vinden. Gelukkig mochten wij, Jamie, Lotte, Amber en ik, meerijden met Thomas en Job. Wat betekende dat wij ons met z'n zessen in de auto moesten proppen. Ging allemaal prima, waarna wij nog het huis van Sander moesten vinden. Sander had het vaak uitgelegd en na een heel zoekwerkje kwamen wij uit bij het huis van Sander. Een hele gezellige avond, wat uiteindelijk eindigde met veel lege flessen wijn. Eenmaal thuis aangekomen meteen door naar Charly Black in Bermuda, van het welbekende 'Whine&Kotch'. De volgende dag samen met Marcha, Sasja en Jennifer naar Wilhelmina gegaan om daar lekker te ontbijten. Na het ontbijt begonnen aan een shop dagje bij de Mango. Een groot geluk was dat het alleen die dag 30% korting was, wat het shoppen een stuk leuker maakte. Na een aantal uur, en duizenden outfitjes aangepast te hebben, twee shortjes en een blousje gekocht waardoor ik met voldaan gevoel naar huis kon gaan. Die avond rustig aangedaan, want ik was behoorlijk gesloopt na een hele dag shoppen. De zondag brak aan en dat betekende Cabana Beach Festival. Dit begon als eerste met een aantal uurtjes bakken bij Saint Tropez en lekkere cocktails drinken met Sasja en Marcha. Na nog een aantal uurtjes bakken, mij omgekleed om vervolgens naar Cabana te gaan. Het was, volgens mij, een leuke avond want de volgende dag voelde ik mij fris en fruitig (not!). Op woensdag verliet ik s' ochtends vroeg de nieuwestraat omdat er weer gewerkt mocht worden. In Curacao vieren ze dit jaar Koningsdag namelijk nogmaals gewoon op de 30e, wat betekende dat ik geen vrij had. Dit was behoorlijk balen, doordat er allemaal leuke activiteiten en kraampjes in de straat waren. Het meest baalde ik ervan omdat er een leuk feestje op vijf minuten loop afstand van mijn huis was, Fris! Een van de eerste dingen die ik ook deed toen ik thuis was mij omkleden en op naar Fris! Ik kon hier helaas niet lang doorbrengen, want er stond nog een ander feestje op het programma waar wij naartoe gingen: Latin Village! Na een aantal uurtjes vond ik het mooi geweest en ben ik samen met Sasja naar huis gegaan. Eenmaal thuis aangekomen naar de afterparty van Fris. De ochtend erna was het de dag van de arbeid en had iedereen, behalve mijn collega's en ik, vrij. Eigenlijk was ik heel moe, maar de dag ging snel en ik kreeg veel werk klaar. Die donderdag na het eten mij gedoucht en snel m'n bed ingedoken. Ik was behoorlijk moe na Koningsdag en nacht en daarnaast stond Full Moon op het programma. Vrijdag naar Full Moon gegaan, wat een leuke en gezellige avond was. De zaterdag samen met Sophie, Emily en Amber naar Playa Mansalina gegaan. Een lekker rustig dagje, wat best wel heel fijn was na vrijdag. Op het strandje kwamen wij Sophie en Daan tegen wat uiteindelijk leidde tot een gezellige BBQ op de kleine patio. Zondag gingen we de andere strandjes bekijken bij Playa Mansalina in de buurt, uiteindelijk kwamen wij weer uit bij Playa Mansalina haha. Heel fijn strandje, juist omdat hier bijna niemand is.

De maandag brak aan en er moest weer gewerkt worden. Op het werk is het op dit moment druk, er moet veel afgemaakt worden en dat zorgt ervoor dat ik steeds bezig ben. Mijn stageverslag moet bijna ingeleverd worden, wat ervoor zorgt dat ik nog hard door moet werken. Naast het werk staan er ook nog leuke dingen op het programma voor deze week. Zo gaan we vanavond met Kiki, Suus, Amber, Sophie, Jennifer en Emily bij Daan en Sophie pannenkoeken eten. Morgenavond staat een etentje met alle meiden van de patio op het programma en vrijdag waarschijnlijk naar de club Private. Het zou de eerste keer zijn, dus ik ben benieuwd.

Een kort verslagje dit keer, sorry daarvoor!

Ayo dushi's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Pietermaai

Zoë

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5146

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: